miercuri, 8 octombrie 2008

Things I (don't) need

Nu ma mai duc in excursia de care povesteam ieri.

Am fost la Opera la "Macbeth" azi si dupa ce am stat doar o jumatate de ora acasa si restul pe drum intre scoala, luat bilete, Jack (nu ma mai duc pe acolo, asta e) si, in final, Opera is destul de obosita si cred ca in cinci minute ma gasesc in lumea lui Mos Ene.

Multe povesti despre profesorii din liceu cu G. Habar nu am care e actuala situatie dintre noi doi, sper sa ma uite pana maine.

Sunt obosita sa ma mai gandesc la ceva. Stiu doar ca e un punct de unde o sa incep sa spun un "nu" raspicat, dar pana atunci e un drum batatorit de zile ce se aseamana intre ele pe traseul scoala-casa. Micile mele bucurii au ramas in discutiile in cadru virtual cu F, Dan si alti cativa si cu scurtele si rarele intalniri cu Alexandra si Elena. In orice caz, mi-am dat seama ca imi surade traseul asta intre doua locatii si ca nu prea mai am nevoie de altceva. Stiu, sunt tare comoda, dar decat sa calc stramb (asa cum am facut-o azi) printr-o iesire intr-un alt loc, prefer sa stau in banca mea si sa zic "da, poate ne vedem maine" cu accent pe "poate".

In orice caz, de maine am de lucru si atat voi face. Iar acel "nu" s-ar putea sa vina mai repede decat s-ar astepta oricine.

De fiecare data cand se intampla o situatie de genul asta ma simt...groaznic. Am nevoie sa discut cu tine ca sa pot sa recapat culorile pe care am uitat sa le folosesc.

Alexandra mi-a soptit ca era si Florin in Jack. Eu nu l-am vazut. Poate e mai bine. Oricum nu am ce sa ii spun. Si daca el m-a vazut, inseamna ca si el si-a dat seama ca situatia trebuie sa ramana asa si ca lucrurile pe care mi le-ar putea spune sunt de prisos.

Macar de toate astea ar avea un sens...

Un comentariu:

momo spunea...

evident ca toate lucrurile astea au un sens.dar daca l.am sti, where would be all the fun, right?
pacat de excursie, insa. cred eu ca ar fi meritat.(desi nu stiu mai multe detalii)
have a nice...weekend :)