joi, 25 septembrie 2008

schita unor saptamani

A inceput si scoala de aproape doua saptamani, iar eu am impresia ca ma aflu in zona crepusculara. Plus ca mi-e dor. Si am nevoie...Ma rog, incerc sa fac cumva sa nu imi mai pese, sa nu mai simt. Got any ideas?! I would really appreciate it.
Oricum, cred ca o sa termin un alt text in curand, desi in weekend o sa ma gasiti cu ai mei dragi parinti la Sinaia (nu imi vine sa cred cat de mult pot sa urasc Sinaia la momentul asta, pur si simplu mi-e greata de fiecare data cand aud ca mergem acolo).
Trebuie sa-mi fac temele si sa scriu macar un articol pentru revista, dar mi-e rau si somn si n-am chef si simt ca toate gandurile mele doar vor sa stea departe de locul unde se afla corpul.
Si mi-e tare dor...
Discutii despre A. zilele trecute cu Alexandra in Cinnamon. Inca se mai zvarcoleste ceva in mine.
Nici sa mai scriu nu pot. Vreau doar sa inchid ochii, sa inchid lumea si sa visez ca esti in regula si ca imi spui povesti la un ceai cu petale de trandafir (parca asa am comandat eu in GreenTea atunci).
M. nu a mai aparut pe mess, as fi vrut sa ii urez toate cele bune si casa de piatra. Oricum, maine o sa fie o zi buna, trebuie sa fie o zi buna. Merita asta!
Cu D. e cat de cat bine, aveam impresia ca e suparat pe mine, dar poate ca m-am inselat. Om vedea. Si poate reusesc la un moment dat sa ma si vad cu el.
Ah, am uitat de cenusa. Supar pe toata lumea. Am reusit sa o enervez ieri pe Iulia. Uite, daca citesti asta sa stii ca azi m-am simtit foarte aiurea pentru ziua de ieri si m-am simtit aiurea si ieri...si imi cer iertare deocamdata aici, intr-un loc cat de cat public, si maine fata in fata.
Pana atunci...vreau liniste!

Niciun comentariu: