duminică, 28 septembrie 2008

Sinaia Forever - In numele muntelui

Am ajuns la Sinaia datorita unei traditii de 3 anisori (prima oara ne-am nimerit in timpul festivalului in mod accidental), dar asta a fost prima oara cand chiar am simtit ca a meritat. Erau Matei si Andrei acolo, m-am reintalnit cu Coro dupa o absenta de un an si ceva, am stat de vorba, am si dansat nitel pe Queen, cu Iustin, Cata, Teo, Ioana, Geo, Stefan, un tip tare fain din Brasov care picteaza cercei si vaze, doua viori, o viola si un violoncel care mi-au cantat cu dedicatie "Libertango", dar, totusi, vioara a fost in centrul compozitiei de data asta, nu violoncelul. Oricum, au fost doua zile faine, cu vesti de la malul marii, cu vechi cunostinte printre care si C., din pacate l-am si trezit la un moment dat, cu cafea si cateva guri de vin rosu, cu Cargo si Margineanu si N.E.G.A.T.I.V. ce s-a prezentat ca fiind trupa folk (not true!). O sa postez si poze curand, poate maine daca termin repejor tema la romana.
Oameni destul de faini, dragule, macar recitalul de muzica clasica din centrul ulitei pe un frig de-ti ingheta sangele in vene cred ca ti-ar fi placut.
Mi-a facut bine iesirea asta. Si ii multumesc lui Andrei ca m-a facut sa imi mai schimb nitel parerea despre tauri (si asta e indeajuns pentru mica mea contributie din zilele astea).
Mi-e dor de Alexandra si de Elena. Nu le-am mai vazut de ceva timp. Poate maine. Sper.
Si te astept si pe tine sa te intorci, iar eu sper din tot sufletul sa te gasesc ok si vernil. Meriti sa fii fericit, sa nu uiti asta!

Un comentariu:

momo spunea...

de mine nu ti.a fost dor :( dar eu tot te iubesc :)