joi, 4 decembrie 2008

aceleasi

1 decembrie a venit si a plecat. La fel si iubitii. Un continuu du-te-vino. Maine am teza la engleza. Sambata o sa chiulesc de la sedinta de redactie si o sa ma bucur de o zi in sanul familiei. Oare ce o aduce Mosul? Un batz, bineinteles. Tata tot nu m-a iertat. Ma intreb ce alte crime a mai pus pe seama mea in afara faptului ca fumez...poate incalzirea globala. Ultimele zile nu mi-au smuls aproape nici un zambet.
Da, imi place sa flirtez. Imi place sa simt ca sunt dorita. Nu imi place sa "apartin" unei singure persoane. Am incercat asa si m-am dat cu capul de pamant. Oricum, nu e varsta la care sa poti sa zici: "Da, draga, o sa fim impreuna, nu o sa am ochi decat pentru tine, tu o sa devii centrul universului meu!" Stiu ca am zis ca imi doresc o relatie normala, de durata, in care sa primesc inapoi mai mult decat dau, dar m-am schimbat. O sa devin adepta a Placerii si o sa ma tineti in brate numai atunci cand vreau eu. Si totul o sa se imtample atunci cand o sa vreau eu. Uite alegerea mea...o alegere superficiala, dar macar stiu ca nu o sa lase urme decat pe piele si nu in suflet. Oricum, sincera sa fiu, nu imi starneai nici o reactie de simpatie. Nici macar de empatie.
M-am hotarat asupra unui lucru, dar e mai greu cu binecuvantarea parinteasca. Poate dupa majorat...Anyway, am un scenariu dragut in capusor si sunt mandra de el. Dar sa mai treaca ceva timp si sa mai adun experiente in cosul de rachita.
Multe probleme in ultimul timp.
Multe intrebari in ultimul timp.
Multe dorinte in ultimul timp si nici macar nu e Revelionul sa stiu ca or sa se indeplineasca. Oricum, de rev am decis sa dorm.

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

toate cele bune!!

momo spunea...

no, tu, sa nu uiti sa vb cu sefii. ai inteles? nu vreau sa dormi de revelion ;)