miercuri, 31 decembrie 2008

31 decembrie 2008

Dragilor, asta e ultima zi a anului, dar sunt sigura ca stiati asta...Doamne, sunt aiurita!
Mi-e dor de multi oameni pe care ii iubesc nebuneste, le ador pe Elen si pe Alexandra, ma simt ca un copil mic in preajma unor oameni exceptionali, ma alint de cate ori pot, incerc sa fiu mai buna, incerc sa fac cumva sa ma bucur de ce am acum, descopar in fiecare zi ceva nou, inca ma gandesc la trecut, mi-e frica de viitor si stiu ca am sa mor putin la 12 fix in noaptea asta, mi-e atat de dor de imbratisari, de un prim sarut furat, mi-e dor de tine, oricine ai fi tu!
Va ador! Va iubesc! Va pup!
Am nevoie de un nou an bun pe care sa il petrec cu voi, in care sa ma gandesc la voi, in care sa fac multe lucruri bune si frumoase, sa scriu, sa iubesc, sa citesc, sa va tin alaturi de mine, sa va imbratisez pentru ca mi-e o frica teribila de eventuale despartiri...Am nevoie de un an nou bun in care sa va spun in fiecare zi cat de mult insemnati pentru mine!
...
Desigur, nervii de inceput. La orice sarbatoare sau eveniment, mama ma cruceste pe grija ei eterna. E fain sa fie cineva care sa se ingrijoreze pentru tine, dar asta trebuie sa tina cont si de posibilitatea ta de a suporta controlul. Ma simt prinsa cu chingi de care scap de fiecare data cand ii opresc vocea sa intre in mintea mea. Tot ce am facut, am facut eu...
...
Ma scuzati...Ma iertati!
Un An Nou exceptional, dragii mei!

Niciun comentariu: