vineri, 9 octombrie 2009

detox

Mi-am dat seama că se cere o nouă cură de dezintoxicare în viaţa mea. Sunt anumite lucruri care stau balast deasupra mea şi eu nu mai am puterea să le mai aşez în vreun fel în ordine logică şi nici nu aş vrea să le mai menţin prin preajma mea.
Vreau lucruri frumoase, oameni faini, întoarcerea la origini, iubiri eterne, visuri cât mai înalte şi voinţă pentru a le ajunge. Nu mai vreau să mai stau ghemuită din cauza unor situaţii care îmi provoacă rău şi chiar silă uneori, doar pentru că e o luminiţă firavă pe undeva în noroiul dens. Vreau să colorez lumea mea cât mai viu posibil. Vreau să simt fericirea fără ca ea să fie îngrădită de vreun gri persistent. Nu mai vreau pete aiurea!
Se cer noi plecări, pentru ca visul să fie posibil, să fie simţit până în cele mai depărtate fibre, să fie gustat aşa cum merită. Şi sunt unii oameni extraordinari în jurul meu, astfel încât depărtarea mea de alţii nu constituie un inconvenient pentru mine. Şi se întâmplă lucruri minunate la doar o aruncătură de băţ. M-am săturat să accept toate idioţeniile doar pentru că aşa mă obişnuisem cândva.
Sunt drumuri multe în faţă... Voi rupe tot ceea ce poate să dăuneze, voi sfâşia bucăţi de carne până când voi fi liberă şi pură.
Sunt alegeri pe care le faci pentru a-ţi fi bine.

2 comentarii:

Jane spunea...

Ruperea puntilor cu trecutul.
Frumos !

fata cu floarea din vioara spunea...

Dear Jane,
Nu l-am scris pentru ca era frumos, l-am scris pentru ca era necesar. Si am crezut ca acele ruperi nu vor fi decat la nivel psihic, dar se pare ca va trebui sa tai in carne vie... ca de obicei, de altfel. Nu e un text literar, e o fila de jurnal (cum ar fi spus un om pe care il admir nespus de mult). Iar Recycle Bin nu are nimic frumos in el... e doar o necesitate. Dupa cum am spus: alegeri pe care le faci pentru a-ti fi bine.
In orice caz, multumesc de semn, apreciez.
Yours, S.