joi, 15 octombrie 2009

ghinde!!!

Azi am făcut greşeala de a mă întâlni cu P. M-a întors pe dos şi chiar nu aveam nevoie de aşa ceva, mai ales acum, când vreau să simt doar lucruri bune şi faine.
Oricum, am decis să îmi vărs năduful printr-o plimbare Romană - Universitate. Pe treptele de la TNB dau peste Jerry şi doi prieteni de-ai săi. Cu soarele bătându-mi în ochi, îl privesc pe J. cum scoate diverse lucruri din rucsacul lui, printre care şi o pereche de cătuşe (...şi am trecut printr-o mică spaimă, pentru că am întins o mână, mi-a pus cătuşele şi le-a închis, apoi mi-a spus că nu are cheie :D ) şi îmi oferă trei ghinde. Ghinde! Chestia asta m-a scos din spleen, din tot. Apoi m-am întâlnit, tot întâmplător, cu Robert şi Deea (îmi cer scuze dacă am înţeles greşit!). Le-am prezentat ghindele mele (da, sunt tare mândră de ele), am început să glumim, să râdem, să pierdem câteva şanse de a traversa. A fost chiar bine.
Ajung acasă, dau drumul la televizor şi urmăresc circul creat de numirea noului prim-ministru, Croitoru. Am stat vreo două ore şi jumătate ascultând, într-una, o serie de termeni, de zici că erau sintagme folosite în subiectele de limbă şi literatură română: majoritate parlamentară, Curtea Constituţională, jocuri politice, guvernul Boc, moţiune de cenzură, alegeri anticipate, alegeri prezindenţiale, etc, etc, etc. Şi, în astea două - trei ore, m-am gândit ce bine ar fi să plec din România.
Ah, şi cred că dau şi la Facultatea de Comunicare. Mi s-o răsculat piticul...

P.S.: Duminică, 18 octombrie, ora 14.30, în Dharma Cafe (str. Blănari, nr. 9), la Institutul Blecher, moderat de Claudiu Komartin, sunt invitaţi scriitorii Dumitru Bădiţa şi Andrei Ruse. Autorul romanului „Soni” a promis o surpriză. Pe lângă faptul că va citi fragmente din volumul în lucru MDMA16, care nu au mai fost publicate până acum, fiecare personaj va fi interpretat de o altă persoană. Eu nu voi face act de prezenţă la această ediţie, din păcate, dar cred că merită să încercaţi experienţa Institutului Blecher, măcar o dată, şi ce alt mod mai plăcut decât să începeţi cu Andrei Ruse?

Niciun comentariu: