vineri, 15 ianuarie 2010

Leapşa - tipologia sărutului

Leapşa de la Andrei. Aveam şi eu în gând acum ceva timp să scriu ceva asemănător, dar m-am lăsat de idee. So here goes nothing:

sărutul surpriză (sau de film) atunci când tu vorbeşti despre vreme sau orice alt subiect, te întorci înspre interlocutor şi te trezeşti cu limba în gură. Fain este în momentul în care sărutul surpriză este asezonat cu o goană după tren (te sărută -> aleargă după tren)

sărutul nervos când niciunul dintre parteneri nu e sigur că vrea să se întâmple asta. bâţâiala din picior e implicită.

sărutul furios când el se uită fix la tine, apoi te trezeşti pusă în faţa unui sărut pasional în furia lui

sărutul grijuliu când săruţi tehnic, ca la 14 ani, foarte atent să nu greşeşti ceva

şi subdiviziunea sărutului french : regimentul de pupici caracterizat printr-o serie repetată într-un interval de 30 de secunde a unor pupici apăsaţi.

Leapşa mai departe domnişoarei Beatrice şi domnului Lup Alb.

2 comentarii:

no quarter spunea...

dar exista si sarutul Acolo :)
nu pricep de ce l-ai sarit, doar e cel mai placut!

fata cu floarea din vioara spunea...

Cititorii mei sunt nitel perversi... si-mi place :D
Am sarit multe saruturi, mai ales unul care o face pe draga mea prietena Alexandra sa rada cu lacrimi de fiecare data cand isi reaminteste.
Cat despre sarutul sus mentionat, da, e placut, insa prefer regimentul de pupici cu sentiment, decat o placere "doar sa fie". Is mai demodata, poate.
And who are you, no quarter?
Toate cele bune, Sabina