luni, 4 ianuarie 2010

rev 2010 - new and old

Început de an cum trebuie, într-un oraş drag, depărtat de Bucureşti, cu plecări, cu ploi, cu trenuri. Sibiul îmi va rămâne mereu aproape.
Am petrecut revul împreună cu câţiva oameni dragi din redacţie (şi dacă nu erau, acum mi-au devenit) şi cu gânduri care se întorceau destul de des acasă, doar ca să îl ştiu în regulă. Datorită ţie am reuşit să mă stabilizez în noaptea dintre ani. Am vorbit cu oameni apropiaţi, printre care şi cu F. care mi-a dat acum mai mult decât în alte dăţi speranţa unei reîntâlniri.
A fost un rev plăcut, cu băutură, muzică, dansuri în camerele şi holurile pensiunii Turnişor. Mi-a plăcut. A doua zi, am luat Sibiul la colindat. Nu ne-am băut cafeaua împreună, dar mai avem timp să o facem şi pe asta, în vreo dimineaţă. Şi te-am luat la o plimbare. Şi simt cum cad din nou, în aceleaşi stări, sunt cuprinsă de aceleaşi sentimente, iar eu nu pot face absolut nimic să dau înapoi, nu pot, mi-e bine cu tine. Desigur, există riscuri, le cunosc. Dar sunt în stare să uit de ele, să nu le aud cum îmi urlă din când în când şi nu îmi pasă de ele când ştiu că eşti aici. Dragul meu drag, va trebui să îţi scriu curând. Trebuie să înţelegi, chiar dacă ştiu că mă citeşti mult prea bine.
Da, mi-a plăcut revelionul, însă a fost eclipsat de revenirea ta. Hope I’ll see you tomorrow... With love, a little rabbit

P.S.: Curând voi posta şi ceva fotografii (copyright Alin Ion - părerea mea de profan este că se pricepe).

Niciun comentariu: