miercuri, 12 martie 2008

12 sau poate 13

...intamplari ciudate si o minune. Sau mai bine nu. Minunile nu le mai am, nu au fost niciodata ale mele....vai, ce filosoafa sunt!
Ma aflu in starea mea naturala de viciu si dementa (sa te ia dracu' tu cel care ai spus ca sunt fata cuminte...esti un bou si te trezesti in mijlocul noptii amintindu-ti ultima betie de la care te-ai ales cu tipa aia de doua tone de langa tine, deh, erai prea fumat ca sa-ti dai seama care e anoroxica si care e bulimica). Ce logica am...injur pe bloguri, nu e frumos, dar putin imi pasa. Oricum, nu am decat un singur cititor (ce draguta e ea ca ma minte mereu spunandu-mi ca am o vaga urma de talent). Nu am nimic, absolut nimic.
Chiar crezi ca o simpla votca ma va ajuta sa uit? Cred ca te inseli amarnic. Ar trebui sa devin alcoolica round-the-clock ca sa pot sa trec peste unele incidente/accidente de exprimare. Si azi e o zi buna...
Buna! Ma numesc Sabina si sunt instabila din punct de vedere sentimental. Mai degraba seman cu Japonia dupa al doiea razboi mondial...nu, serios, sunt ok...precum Titanicul (filmul nu barca).
Si totusi, ori vreau sa da, mor in mine incet...ori vreau sa te omor pe tine repede. Cred ca am sa apelez la prima varianta, ce zici? Deh, s-a terminat, eu clar nu am sa mai am vreun episod romantic in viitorul apropiat, caci nah, nu vreau sa mai ruinez o alta reputatie prea patata...
Have a nice life to all of you...mda, tuturor celor care stiu, restul- stati pe tusha.

Niciun comentariu: