marți, 11 martie 2008

morning...

O alta dimineata, o alta zi care incepe, un nou sfarsit care se apropie. Nu e o zi frumoasa, stiu ca se va concretiza in cel mult doua teste, dar vor trece. Am un dor nebun de a pleca din Bucuresti, vreau sa vina vara sau cel putin majoratul. As vrea sa ma intorc intr-o zi mai frumoasa din vara care tocmai a trecut, as vrea sa ma intorc si sa spun "nu".
As vrea sa ma-ntorc, dar mi se-nchide calea...
Deocamdata, Bob Marley, viitoare formule chimice si vise desarte. Si totusi, ma simt intreaga, din nou. Oare fericirea se poate gasi numai in doi, sau e nevoie de o singura persoana vie si completa pentru a simti ploaia cazand pe umeri si care poate aprecia un zambet inocent?
Cred ca sistemul vostru de valori e eronat. Cred ca voi nu existati. Cred ca nu mai cred.
Atat pentru azi...o zi placuta!

Un comentariu:

aricelu' cu aripi spunea...

buna dimineata si tie..pentru ieri,si pentru azi.si eu vreau sa parasesc orasul asta,fara vreo tinta anume.dar nu pot-am mai vorbit despre lasitatea mea.fericirea nu cred ca cere un numar anume de persoane.fericirea cere doar timp.eu o urasc pentru ca este de scurta durata.dar o iubesc enorm.fericirea nu se gaseste.ea apare:)