sâmbătă, 29 martie 2008

prostie incurabila

Ce proasta am fost (trebuia sa incep cu asta). Am obosit sa ma tot gandesc la tine. Da, e adevarat, te iubesc, te vreau, te visez, te ucid, dar nu mai pot eu, am obosit. Mi-am luat alte angajamente...fata de mine de data asta. Imi pare rau ca am ajuns asa. Imi pare rau ca timp de aproape doua luni nu am reusit sa vorbim. In orice caz, e alegerea ta, intotdeauna a fost. Ai grija numai sa nu ma pierzi pana si ca prietena/amica sau cum naibii vrei sa denumesti relatia noastra pe care o vom avea candva. M-am saturat sa te tot apar in fata mea. Am dreptul sa iti dau drumul, drept si/sau obligatie mai mare decat cea de a incerca sa te recapat. Sincer, vreau doar sa inteleg de ce, si apoi poti dormi linistit la noapte (fara FNI). Vreau si eu sa am linistea mea. Vreau sa nu ma mai ciocnesc de universul tau. Vreau sa nu ma mai gandesc la tine de 11 ori pe zi. Vreau sa nu te mai cunosc. Poate ca doar vreau sa te uit...dar nu prea reusesc. Sincera sa fiu, pur si simplu nu mai vreau sa lupt pentru noi. Tu nu ai facut-o, de ce as face-o eu? Imi doresc sa iti fie bine, sa te vad fericit, avand majoritatea lucrurilor pe care ti le doresti (stii ca in viata nu poti avea totul), insa am nevoie sa nu te mai stiu...
Am uitat sa traiesc in ultimul timp. Am uitat de mine. Am uitat ca am o viata a mea care nu depinde de a ta. Imi pare rau pentru seara asta, poate ca te-am deranjat in vreun fel asa cum am reusit in ultimul timp, insa eram putin luata...
De ce nu pot sa-ti spun toate astea in fata?!? Pentru ca nu mai avem timp si spatiu sa ne plangem intre noi. Am avut vreodata? Nici tu nu ai fost alaturi de mine cand am avut nevoie de tine, si totusi devenisem dependenta de tine. Nu m-ai cunoscut...daca ai fi facut-o, acum ai fi stiut sa faci unele lucruri altfel. Nu, nu sunt suparata pe tine, ci pe mine. Eu am cazut de proasta in toata aberatia asta (chiar crezi ca relatia noastra a fost o relatie in adevaratul sens al cuvantului?). Bine, sa admitem ca m-ai iubit...asta e, a disparut sentimentul. Dar asta nu inseamna ca acum trebuie sa ma ignori sau sa devii din ce in ce mai distant. Inteleg anumite lucruri...asta e, shit happens.
Asa ca dragul meu, revino-ti din visare, reaseaza-te cu picioarele pe pamant si da-ti seama de anumite situatii si gata. Si intre timp, incearca sa nu cazi de prea sus.
Cu drag, un fost rabbit

Niciun comentariu: