luni, 19 mai 2008

19 mai

Nu am facut-o. Am incercat sa-l sun, dar se pare ca nu se mai poate comunica cu el. Nu stiu ce se intampla cu el, incerc sa ma fac sa nu imi mai pese. Doar ca in ultimul timp ma gandesc mult prea mult la tot ce a insemnat el pentru mine. Oricat de mult a durut, totusi, a meritat fiecare clipa. As vrea sa stie si el asta, chiar daca se comporta ca un idiot.
Mereu mi-am imaginat altfel ziua asta. Ma gandeam ca am sa il sarut, ca am sa-l tin in brate, ca am sa ma regasesc in ochii lui...se pare ca el a decis ca ziua asta sa fie altfel decat visam eu. Acum nu a mai ramas decat o amintire vie in mine a zilelor in doi, o fotografie, un loc unde speram sa putem merge amandoi, multe dorinte si un pumn zdravan. Mi-e dor. Si el nu stie asta. As vrea sa il protejez de tot si sa il fac sa sufere, toate in acelasi timp. Cauza si efect. Respect amintirea, dar prezentul e oribil. As vrea sa fi murit de tot, nu doar partea aia din mine care putea sa iubeasca.
Doamne, doare atat de mult...si el nu stie asta. Dar acum, nu are absolut nici un sens.
rabbit-ul tau te iubeste enorm de mult. nu ai vrea sa vii inapoi? chiar trebuia sa se termine in felul asta? e josnic. e jalnic.

Niciun comentariu: