sâmbătă, 17 mai 2008

aniversari si dorinte

My bonnie is over the rainbow, my bonnie is over the sea...oh, bring back my bonnie to me!

E prea cald. Imi aminteste de ultimele doua veri si vreau sa merg la mare cu toate amitirile mele (le fac cinste cu o bere). Vreau sa stau pe plaja, sa ascult marea, sa ma joc cu ea, vreau sa stau noaptea lungita pe nisip si sa privesc stelele si sa beau cafea cu whiskey pana la rasarit. Vreau sa stau cu oameni in jurul unui foc, sa cantam la chitara, Sergiu cu vioara si sa bem palinca de Zalau. Vreau sa am parte de liniste...

Vreau sa merg la un concert de jazz. Vreau sa ma duc la un concert Travka unde sa nu fie nimeni cunoscut, iar ei sa nu fie ei.

Luni e ziua lui A. Impliniste 30 de ani. O sa fiu nesimtita si am sa incerc sa il prind pe Messenger, dar doar atat. Poate isi da si el seama cat de mult valoreaza el pentru mine. Sau mai bine nu ii mai zic nimic. E ciudat, acum 4 luni eram terifiata ca nu stiu ce cadou ar fi potrivit pentru asa o aniversare. Acum nici nu m-am hotarit daca sa ma zbat sa scriu un biet "la multi ani!" care si asa nu are sa fie spus din inima (ultimul loc in care ar trebui sa cauti ceva in legatura cu el).

Stau si ma gandesc la motive solide pentru care sa imi aniversez eu nasterea. Mai am o luna si ceva pana atunci, dar... Ma tot gandesc la lista de invitati (cred ca s-ar putea sa fiu doar eu cu Elena si cu Alexandra), insa parca nu as vrea sa fac liste. In ultimul timp (de doi ani incoace), ma gandesc ce idee buna e sa nu serbezi nimic. Si asta nu ca sa ma aflu impotriva curentului, doar ca scapi de o imensa bataie de cap. Probabil ca singurul motiv bun pentru care sa sarbatoresti ceva este moartea. Aia chiar nu trebuie lasata sa treaca degeaba.

Mi-e dor sa ma duc la teatru si ma gandesc ca se va inchide stagiunea in curand. Vreau sa vad cateva piese si sa revad unele care imi sunt aproape de suflet. Nu mai reusesc sa aduc pe nimeni la teatru (cum era cu A.-si aia facuta in sila...va dati seama ce insemna pentru el sa petreaca doua ore pe scaun langa mine?!). Oricum, astept nemurirea sufletului si viata veacului ce va sa fie...

Cu stima...eu

Niciun comentariu: