miercuri, 30 decembrie 2009

nostalgii de final de an

Plec la Sibiu!!! Sunt fericită, iubesc, nu am prea multe regrete şi cred că pot privi anul ce vine cu un optimism nesperat, iar asta ţi se datorează în mare parte, dragul meu, deoarece m-ai ajutat să îmi aduc aminte ce înseamnă să plângi de fericire. Va fi bine, va fi superb. Atâta timp cât rămâi prin preajmă, nu poate fi decât bine.
Iar prietenii mei, bunii mei prieteni care m-au susţinut atunci când cădeam şi care mi-au împărtăşit bucuriile, dragii mei, vă iubesc, vă ador... Alexandra care mă cunoaşte şi care, chiar dacă se supără, mereu mă primeşte înapoi pentru că ştie că sunt cretină, Beea pentru că m-a făcut să râd vara asta, Iulia care mă suportă cinci zile pe săptămână, Andrei - nu pot să înşir câte mi-a dăruit, nu am loc, Vali pentru că e mereu lângă mine când am nevoie, Florin pentru că întotdeauna întinde o mână de ajutor la nevoie şi pentru că reuşeşte să mă facă să râd, Oana, Raluca, Make - pentru că mă acceptă... Vă mulţumesc!
Anul ăsta am căzut foarte jos, am luptat pentru o relaţie care s-a dovedit a nu merita mari eforturi, am intrat în lumea literară (şi pentru asta îi mulţumesc lui G., care m-a susţinut şi promovat), am devenit legală, am avut o perioadă de lungă depresie, am citit, am mai scris şi mi-am schimbat stilul, am mai învăţat, am mai râs (dar niciodată întreagă până acum), am sperat, mi-am dorit să am copii, casă şi familie, am descoperit-o pe C., lungi dispute cu A. pe care îl voi iubi întotdeauna, un alt A. care a reapărut în viaţa mea de curând, pe care îl iubesc, pe care îl voi ţine mereu într-un loc special al sufletului meu, pentru simplul fapt că a fost primul om care m-a iubit la rândul lui. Dragul meu, încă nu sunt sigură dacă e vis sau eşti aievea, dar mă bucur de fiecare clipă pe care mi-o oferi. Şi îţi voi scrie o poveste curând...
A fost un an care parcă a trecut prea repede, a fost un an dement, frumos, pe care aş dori să îl uit pe alocuri, dar e bine, mi-a plăcut. Acum aştept un 2010 cu surprize, cu bac şi admitere, cu dragoste, cu nebunii, cu oameni pe care îi iubesc, cu oameni noi şi faini, cu ceşti de ceai.
Vă doresc să aveţi un an excepţional şi minunat!
Cu mult drag şi dragoste, Sabina

Niciun comentariu: