luni, 17 noiembrie 2008

altele

Cred ca de data asta o sa fac sa fie bine. Cred ca pe tine o sa te pastrez. Cred ca o sa trecem de Revelion (asta daca o sa vrei), pentru ca uneori vreau sa imi demonstrez ca pot. Vreau sa fac sa fie bine, fara pedepsele din trecut.
As vrea doar sa stiu daca...nu, nu trebuie sa te intreb. Nu acum, nu aici, nu asa si posibil ca nu o voi face niciodata.
Incep sa ma simt usor nesigura.
Iar mi-e dor.
Multe flashback-uri.
Si as fi vrut sa-l vad pe Fl. dansand cu B.
Si as vrea sa imi mai spui "servus" ca acum ceva timp. Dar nu pot sa-ti cer asa ceva. Si o sa alerg dupa tine mereu. Si cred ca o sa fiu tare curioasa peste 30-40-50 de ani sa stiu cum mai esti. Si da, stiu ca tu nu prea ai deloc incredere in viitor, nici eu nu am incredere in el si nu il vad cu ochi buni, dar pentru tine o sa fiu vesnic optimista. Si mi-e dor de tine. Aveam senzatia acum cateva luni ca, daca vorbesc cu tine on a daily basis, atunci o sa-mi fie bine si nu o sa am nevoie de nimic si de nimeni altcineva (Elen si Alexandra not included). Acum sunt din nou mai gri fara tine. Si vin ploile si toamna asta imi aminteste de toamna ce a trecut. Si eu toamna ce a trecut vreau sa o uit...dar inca sapa in mine.
o lacrima si am plecat...

Niciun comentariu: