duminică, 30 noiembrie 2008

tot eu

de azi n-am sa mai fac nimic
de jos nu vreau sa ma ridic
stau inchis in capul meu
e ce-am ales e ce vreau eu (Luna Amara, Albastru)
Cam asa e acum pentru mine. Nu mai vreau sa ma ridic pentru ca oricum nu pot, am ales. Nu e tocmai ceea ce imi doresc cu adevarat, dar nu pot sa am ce imi doresc. Oamenii cad...oameni dragi mie candva au cazut si singura victima am fost eu.
Si daca ma pierd cine ma gaseste? Cine ma tine? Cine ma intoarce din drum atunci cand vreau sa plec? Cine imi zambeste atunci cand ma tem ca nu mai exista speranta?
Nu, adevarul e ca tu nu esti si nici nu vei mai fii acea persoana care sa faca toate astea.
O sa am o luna de teze si ar fi mai bine sa ma concentrez asupra lor.
Am inceput sa ma simt mai bine acasa decat in oras, macar aici stau pe teren propriu.
Am tendinta sa ma refugiez din nou in trecut. Din cauza asta, prezentul e mult prea dureros. Si sunt si idioata incercand din rasputeri sa refac anumite lucruri. V. iar mi-a spus ca sunt proasta...partea aiurea este ca are dreptate. Partea si mai aiurea este ca nu o sa ma schimb ca sa ii fac pe toti sa se simta mai bine.
Prea multe rani...vechi si noi...avem reducere doua lacrimi! Si bonus de "nu merita!"
Eu i-am spus ca sunt complet dusa, dar el nu a vrut sa ma creada. Would you love me in black?
Stii cat de mult dor amintirile? Cel mai mult doare cand le vrei inapoi si stii ca nu poti sa le ai inapoi. Cand iti amintesti de lucruri intamplate acum un an si pentru o clipa ai senzatia ca el te asteapta la Izvorul lui Eminescu. Apoi iti dai seama ca esti complet cretina...
Am nevoie de ceva nou. Am nevoie de chipuri noi. Am nevoie de o atingere noua. Vechiul ori ma doare, ori ma lasa rece. Am nevoie de un loc nou fara amintiri. Am nevoie de un om care sa nu imi ceara sa ii spun prin tot ce am trecut ca sa inteleaga stadiul de degradare al sufletului meu. Am nevoie de un om care sa imi zambeasca si sa imi schimbe starea. Am nevoie de un om care sa ma ajute sa rad.
Is it my fault that I'm in love with the shadow of a memory?
Gata...

Niciun comentariu: