joi, 8 ianuarie 2009

lost

Ma simt pierduta. Si neputincioasa (cred ca se datoreaza mainii). Simteam ceva la inceputul saptamanii. S-a pierdut.
Ianuarie...ce a fost in ianuarie trecut? Stiu cum a inceput februarie, dar de ianuarie nu prea imi mai amintesc mare lucru. Ah, asta daca nu iau in considerare data de 25. Ciudat, din ce in ce mai ciudat.
Nu imi mai gasesc locul. Ma tem de deciziile mele (oare as face mai bine sa dau la Drept cum vor ai mei sau sa imi mentin punctul de vedere?). Mi-e teama de esec. De o eventuala ratare a mea ca om.
I just want to...you fill the empty spaces.

Un comentariu:

M.G.Craciun spunea...

nu mi s-a parut ca te simti neputincioasa datorita mainii. clar nu e asta ! cred ca neputinta se trage din interior... nu din inima, ci din cap.
nu simti golul fiindca nu e nimic acum. simti golul fiindca era candva plin paharul.
trebuie sa iti gasesti echilibrul in prezent.
detaseaza-te de trecut. te-ai schimbat mult. redescopera-te !
si un nene destept a zi acu ha haaaa ceva in genu "copii nostri isi aleg singuri in viata drumul ce il vor urma" ... so... asculta-l !
fa ce vrei ... eu cred in tine. te vei realiza in orice plan ...