joi, 1 ianuarie 2009

sampanie si dansuri din buric

O iubesc pe amanta mea care imi descopera incet incet secretele pasiunii. Am privit-o inmarmurita, intrigata si cu o dorinta netarmuita in timp ce dansa din buric si se rotea gratios prin camera. Am privit-o ca pe o noua fiinta ce capata noi valori pe masura ce ritmurile muzicii deveneau mai accentuate, mai vii. Ma uitam la ea si incercam sa descopar ceva din omul occidental, dar nu am observat decat aroma mirodeniilor orientale.
Mult vin, multa sampanie, ceva bere, dar ginul tonic m-a dat gata. M-am dres cu cafea si ceva mancare ca sa alung starea de pierzanie pe drumul uitarii in bautura. E si asta o alternativa, dar nu mi se pare cea mai ok.
E si Teo aici, martor al nebuniilor si al tacerilor noastre.
Un nou inceput, doar in teorie, dar e si asta ceva, mult mai bine decat nimic. Poate ca anul asta ce a inceput doar de 3 ore si 33 de minute o sa fie mai bun si mai fain.
Multa sampanie si ceva dansuri din buric!
Va urma. Noaptea e lunga...

2 comentarii:

Rin Tin Tin spunea...

Who the hell is Teo? :) Si de ce e el asa de norocos?

fata cu floarea din vioara spunea...

Teo este un prieten, norocos pentru simplul fapt ca se afla in locul potrivit la momentul potrivit. Dragul meu Rin Tin Tin, credeam ca eu doar te citesc, nu stiam ca exista reciprocitate. Astept noi povesti pe Tsigara... Pe curand!