luni, 12 ianuarie 2009

once

Once I knew how to talk to you, but not anymore.
Am vazut filmul, dar nu de pe CDul pe care mi l-ai oferit tu, dragul meu prieten. Noroc cu HBOul. Si da, a fost trist. Totodata, nu stiu de ce, mi-a dat speranta. Melodiile sunt...ca mine, ca tine, ca ei.
Plesu in reluare la Garantat 100%.
Maine scap de ghips si seara "sta sa ploua". Sunt curioasa cum va juca doamna Bugnar in locul Taniei Popa. I hope I won't fall.
Mi-ar trebui ceva mai mult timp.
Rain will wash away my sorrow...

4 comentarii:

leul care tace spunea...

Mai pesimista poti fii? EMO!!!

Unknown spunea...

Pentru ca vad ca te uiti pe HBO, iti recomand A good year :) Cred ca o sa iti placa.

Radu spunea...

De ce ai pus mai "sta sa ploua" cu ghilimele ? aa?
Dragutzel bloguletzul tau...

fata cu floarea din vioara spunea...

"Sta sa ploua" este numele unei piese de Lia Bugnar care se joaca in Green Hours.