joi, 2 aprilie 2009

leapsa

Sunt: proasta dupa cum tine sa imi reaminteasca Vlad de fiecare data
As vrea: sa plec departe de toti si toate, de Bucuresti, de familie, sa o iau de la inceput
Pastrez: fiecare clipa ce a durut, nu stiu de ce, sunt masochista rau
Mi-as fi dorit: sa nu fie ironia chiar atat de mare, sa nu fi plecat, sa nu imi aduc aminte ca te-am iubit
Nu imi plac(e): de mine, simplu...
Aud: bataile in tastatura, urletele mute si pe fundal, incet, Nino Rota
Îmi pare rau: ca's copil cuminte si nu fac o nebunie care sa ma duca pana in Polonia sau macar Oradea pentru ceva zile
Imi plac: multe, dar nu le am pe toate
Nu sunt: ce par a fi
Dansez: cateodata, dar prost
Niciodata: sa nu spui niciodata.
Des: cad.
Plang: la fel cum cad.
Nu sunt intotdeauna: deprimata, mai sunt si trista.
Nu imi place de mine: niciodata. prea naiva, prea cretina.
Sunt confuza: se mai limpezeste cerul din cand in cand, doar ca ceata a sadit prea mult in mine.
Am nevoie: de mine.
Ar trebui: sa tac.

eh, acum continua cine vrea.

Niciun comentariu: