marți, 1 decembrie 2009

alte nimicuri

Am impresia că, în ultima vreme, am tendinţa de a-mi sabota viaţa. Sau cel puţin anumite aspecte plăcute ale ei. Sunt pe punctul de a refuza o plecare la Sibiu de revelion cu oameni din redacţie, doar pentru că m-am săturat de fiecare bătălie pe care trebuie să o port cu ai mei. Iar în ziua plecării, după ce am primit acordul, după o sumă lungă de indicaţii scenice, tot am un sentiment de vinovăţie pentru că plec. Aşa că voi sta acasă. Mama m-a întrebat dacă mie chiar îmi place să joc rolul victimei. Cred că e singurul rol pe care îl cunosc şi, poate de aceea, mi-l asum. Nu sunt genul de persoană care să lupte (da, ştiu, în societatea de azi e un fel de handicap). În plus, am obosit. Şi m-am săturat.

Azi am stat întreaga zi în casă. Urăsc zilele astea. Mă fac să îmi dau seama cât de singură sunt de fapt. Am avut o stare de somnolenţă întreaga zi şi nu am făcut mai nimic. Au fost ore pierdute, pur şi simplu. Ah, vor fi două săptămâni foarte lungi şi stresante.

O surpriză plăcută mi-a făcut-o Mugur Grosu, postând un link către site-ul meu de pe blogul lui. Mulţumesc!

Duminică, după Blecher, şi luni am fost în Blu’zz. Mi-a făcut enorm de bine să îl revăd pe Iliaş şi să stau acolo, într-un loc pe care îl iubesc.

Şi o altă veste bună: se pare că s-a întors R.

3 comentarii:

leul care tace spunea...

Ma enervezi! Mult si tare! Cum mama ma'sii sa'ti faci planuri pentru rev in sibiu si sa nu te duci?!?! Are u nuts???? Tre sa mergi. Ratezi momente frumoase din ani frumosi! Si pentru ce? Pentru niste tampite de remuscari pe care "teoretic" le ai. Du'te si distreaza'te! Altfel nu mai vorbesc cu tine!

fata cu floarea din vioara spunea...

Dragule, gata, ma duc! Cu asa branciuri si suturi care imi indreapta pasii spre Sibiu, nu pot decat sa ma inclin si sa iti multumesc pentru argumente. Uite ca, de data asta, te-am ascultat ca o fetita cuminte. Si totusi, daca iti vei face revul la Sighi, ca anul trecut, ce zici, dai o tura si prin Sibiu?:P
Te pup cu drag, ca intotdeauna!

iOni_X spunea...

Chiar asa pb grave ai cu ai tai??:(


..si eu am pb cu ai mei.:-S..da park nu e chiar asa:(


:*