sâmbătă, 12 decembrie 2009

cu dedicaţie pentru A.

Întâlnire cu A.
Mi-aş fi dorit să fi fost altfel. Să nu mă înţelegi greşit, ai avut dreptate, în legătură cu tot, însă nu sunt niciodată pregătită să primesc asemenea lucruri comunicate clar şi răspicat. Multe, de fapt toate, sunt din vina mea. Au fost alegerile mele, bune sau proaste. Nu cred că mi-am asumat mare parte din ele. Şi asta se vede. S-a văzut în reacţiile mele de azi. Nu mi-am asumat şi de aceea nici nu am acceptat ce s-a întâmplat în vară, nu mi-am asumat eşecurile, decât atunci când consecinţele nu erau grave şi, chiar şi acum, nu îmi asum deciziile (pe care oricum le schimb în funcţie de stare).
Previziunile tale pentru viitorul meu sunt oarecum asemănătoare cu ale mele. Nu neapărat legat de cordonul ombilical pe care încă îl păstrez în relaţia cu părinţii, dar de evoluţia mea ca om. Nu văd nici o reuşită care să merite atenţia la nivel profesional, cât despre sentimental şi comunicarea cu alţi oameni: haos.
Dragule, mă simt pierdută. Monologul tău de astăzi m-a făcut să mă simt singură, de parcă mi-aş fi pierdut singurul aliat într-o bătălie pe care nu doresc să o port. Ai făcut-o pentru binele meu, ştiu, dar îţi explic ce a fost cu mine. Ai văzut că singurul mod prin care am reacţionat a fost să mă închid în mine şi să scot câte o săgeată prost ţintită. Unii oameni nu sunt ca tine şi da, e un handicap. Îmi ceri să mişc lucruri în mine care s-ar putea să fi ruginit de nefolosinţă. Poate că nici nu există resorturile. Dar voi încerca. E inutil să îţi spun că s-ar putea să am nevoie de ajutor, măcar un şut din când în când ca să merg înainte şi să nu mă abat de la drum. Şi permite-mi ca relaţiile cu părinţii mei să le iau treptat, altfel s-ar putea să nu îi pierd pe ei, ci pe mine. Sunt şi alte aspecte ale vieţii mele care trebuiesc puse în ordine... voi începe cu acelea.
Despre frica mea sunt multe de spus. Vine din nesiguranţa pe care o am faţă de mine, din faptul că am fost complexată timp de ceva vreme de fizicul şi persoana mea şi din faptul că a fost alimentată constant de ai mei. Mi-e frică de schimbare, de plecări (şi nu toţi oamenii pleacă pentru că eu îi îndepărtez), de singurătate, de viitor, de moarte, mi-e frică să nu cauzez suferinţă (poate că şi din cauza asta tot amân anumite situaţii), mă tem că aş putea dezamăgi unii oameni. Mă tem să pierd controlul.
Ai tot dreptul din lume să mă desconsideri. Nu o vei face, pentru că nu eşti aşa şi ştiu că dacă ţi-aş fi spus asta în faţă mi-ai fi ordonat să-mi dau o palmă.
Cred că voiam doar să ştii că tot ce ai spus azi nu a rămas fără ecou în mine, oricât de aiurea m-am simţit, sau tocmai pentru că m-am simţit aşa. Voi încerca să schimb câte ceva. Dar permite-mi să o iau ca racul şi să încep cu ce e mai uşor (nu ştiu cât de bine m-aş descurca cu şcoala dacă tensiunea din casă se poate tăia cu flexul).
Îţi mulţumesc! Sincer, chiar apreciez. Ştiu că s-ar putea să nu se fi observat, dar mă bucur că eşti lângă mine să-mi dai o palmă peste mână şi să îmi spui că greşesc.
Cu multă iubire şi gânduri frumoase...

8 comentarii:

Anonim spunea...

Da'ti o suita de palme, nu una! O suita! Ma bucur ca ai inteles anumite lucruri, ma bucur ca a ramas in tine tot. Poate am fost rau, poate am fost nesimtit, poate am fost cinic si ironic, si imi cer scuze pentru brutalitatea mea, dar sper sa fi inteles ceva. Esti frumoasa si desteapta, poti sa faci multe. Ti'e frica pentru ca nu ai fost lasata sa gusti din viata si sa privesti viata asa cum trebuie si nu stii cum sa o tratezi. Vei primi sute de palme si suturi in cur de la mine daca trebuie, dar fa o schimbare. Poti sa incepi chiar de azi.
Cu drag, al tau A.

Anonim spunea...

...ma regasesc perfect in ce ai scris.sunt un alt rac care se chinuie sa isi ia viata in maini.nu e usor si mi-e frica de schimbare si de ritmul alert in care se pot schimba toate situatiile, dar nu am nimic de pierdut. nu iti zic ca e usor, ca nici mie nu mi se pare asa; nu iti zic ca e placut sa primesti un sut, doua, trei, zeci! dar sunt bucuroasa ca a fost acolo si mi-a dat acel imbold.it takes a great man to do that...nu iti pot da o palma(o va face A. in locul meu) dar poti sa iti dau un sfat: viata e frumoasa! si trebuie traita din plin: cu bune si cu rele. Ce daca esti nesigura! NICIODATA nu poti fi sigura de nimic asa ca in loc sa cauti raspunsuri la altii, sa amani sa iti asumi responsabilitatea, cauta raspunsurile la tine. eu incerc asta si am reusit sa iau decizii care m-au uimit si pe mine.am scapat de o parte din teama, mai am inca multe de invatat, dar macar stiu SIGUR ca se poate si mai bine!
Mult noroc si INCREDERE!
Alexandra

fata cu floarea din vioara spunea...

In primul rand, cateva explicatii pentru A: chiar am inceput de astazi sa schimb cateva lucruri. Chiar de aseara daca stau bine sa ma gandesc. Ma indepartez usor-usor de situatiile care imi fac rau. Apoi o sa incerc sa schimb in bine tot ce se afla in zone gri si apoi sa fac lucrurile bune sa fie foarte bune.
In al doilea rand, iti multumesc Alexandra pentru semn si gandurile bune. Invat sa-mi asum responsabilitatea, invat sa fac fata schimbarilor. Toate cele bune!
Sabina

Anonim spunea...

Daca Alexandra este Alexandra pe care o stiu eu, faceti schimb de nr de telefon! :)) Sau deja sunteti in acelasi "forum-de-oameni-care-sunt-pe-marginea-prapastiei.com"? :)) Dak este acea Alexandra pe care o stiu ma bucur ca si'a dat seama de chestia cu viata. Cat despre tine draga mea Sabina, Soarele a intrat demult pe strada ta, doar ca n'ai stiut sa'l primesti in casa. Ti'era frica probabil ca o sa iti lumineze intunericul. Tot ce ai gri fa in asa fel incat sa fie ori alb ori negru. Elimina lucrurile negative si care'ti fac rau in viata. Stii care este semnatura mea la finalul fiecarui blog da? Incearca sa intelegi ce inseamna fiecare cuvant in parte si intelege'l iar mai apoi aplica'l. :*

regressivelight spunea...

goood.
parca toata lumea o ia pe aratura in perioada asta sau doqar eu dau doar peste lucrurile astea.
daca anul asta tinea 500 de zile se cam termina cu lumea :)

Anonim spunea...

A. are dreptate! Ar trebui sa facem schimb de numere de telefon! E placut sa te uiti in urma si sa razi de tine, chiar daca iti vine sa iti dai palme ca nu ai stiut cum sa faci unele chestii simple...Pace, Iubire si Lumina. momentan incerc sa ma impac cu mine, iubirea o sa apara si ea, iar lumina trebuie doar sa o lasi sa te invaluie. ciudat e ca cele mai bune lucruri sunt langa tine.sunt lucruri simple pe care unii abia le mai observa...incerc sa observ cat mai multe.
Sper ca ti-a placut ninsoarea de azi! A fost superba! Mi-a lipsit sania. Mult noroc si keep up the good work!

fata cu floarea din vioara spunea...

@ Alexandra: Da, ninsoarea a fost superba, gerul de pe urma nu prea. Dar a meritat! Si eu simt lipsa saniei, dar cel mai mult cred ca imi va lipsi mirosul de brad. Cat despre schimbul de numere, prefer sa-ti las id-ul (cel putin deocamdata, e mai simplu): hollow_like_my_soul
@ regressivelight: Lumea o ia mereu pe miriste. E foarte posibil ca numai tu sa dai peste lucrurile astea. Daca anul ar fi avut 500 de zile, oare piticii mei mov ar mai fi stiut cat e ceasul? Totusi, mersi de semn.
Sabina

Gelu Vlasin spunea...

uneori oamenii uita sa-si accepte limitarea. alteori, aceiasi oameni uita ca langa ei se mai afla cineva. indepartarea de sine, indepartarea de cei din jurul tau si egoismul cu care-ti inconjori existenta nu poate sa duca la altceva decat la singuratate...