marți, 29 decembrie 2009

legături

Ieri m-am văzut cu un om drag, pe care nu am încetat niciodată să-l iubesc. Ieri, nu ştiu prin ce miracol, am regăsit fericirea. Era bine, era frumos, mă simţeam copil, mă simţeam protejată, m-am simţit aşa cum nu m-am mai simţit de foarte mult timp. Eram eu din nou. Eram copila de 16 ani care ştia intuitiv cum se iubeşte. O las să umble prin mine, o las să mă descopere, o las să mă domine dacă e nevoie, o las să trăiască.
Azi iubesc. Simt dragostea asta veche şi nou apărută cum se revarsă în mine, dorind să iasă ca să vă înconjoare pe toţi. Ştiu că azi e soare pe cerul descoperit de nori pentru mine, pentru că planetele se aşează (aşa cum glumea Claudiu).
Sunt anumite legături care nu se vor tăia niciodată, oricât de mult timp ar trece, oricât de multe dureri ar găsi în cale, oricât de multe greşeli şi renunţări. Nu cer nimic. Nu sper să se întâmple nimic mai mult decât ştiu că se poate. Dar vreau să păstrez sentimentul ăsta, mi-era dor şi mi-e bine.
Nu am uitat nimic, nu am pierdut nimic. Sunt aici, întotdeauna am fost aici.

Niciun comentariu: