joi, 5 februarie 2009

Teatru si concerte

De fapt, a fost un singur concert pe 3 februarie. Discoballs in Silver Church. A fost fain, numai ca am ajuns exact la timp pentru ultima melodie. Suna bine. Acolo am dat peste B. care il astepta pe A.R. la intrare, inauntru am stat la 2 metri de Doru Ionescu si am discutat cu M.T. si despre Teen Press, si despre Aria Urbana de pe scena si m-a si certat nitel. Oricum, a fost fain. A fost o seara placuta, traita in compania unor oameni pe care ii iubesc si pe care ii admir.
Pe 4 am ajuns in Laptarie la piesa "Hell". A trecut aproximativ un an de cand am vazut o piesa acolo. Spre deosebire de atunci, anul asta am fost complet singura. Prima mea piesa vazuta pe cont propriu. Din pacate, as fi vrut sa fie cineva cunoscut langa mine, oricine.
Mai sunt...mai sunt multe de spus. Dar e tarziu. E atat de tarziu incat nici nu stiu daca mai are rost.

Un comentariu:

momo spunea...

heeey!pana la urma ai ajuns! ma bucur pentru tine;) bravo!