luni, 20 iulie 2009

tu me manque

Dorul de tine creşte din ce în ce mai mult în fiecare clipă, precum un balon colorat ce abia aşteaptă doza de heliu pentru a-şi putea lua zborul. „Încă mai sper să te aflu în toate când cea din urmă secundă a mea se va bate”.
Bonne nuit!

Un comentariu:

Luli spunea...

Stii ca azi n-am mai ras ca atunci?Ca nici ieri,alaltaieri,etc n-am mai ras ca atunci?Ca atunci cand ieseam impreuna,noi 3.Tu,A si cu mine.Rad,da.Dar parca nu e acelasi lucru.Nici n-am mai mers in aceleasi locuri.Imi pare rau.Nu crezi ca pedeapsa se poate considera deja suficienta?Imi place sa cred si sa sper ca da.Si inca sper o impacare.A m-a intrebat la un moment dat if she can help.I-am spus ca nu,nu vedeam si nu stiam cu ce ar fi putut.Mi-ar placea sa te mai gandesti putin.De fapt,mi-as dori.Chiar mi-as dori.Hai sa fie iar ca inainte...te rooooooooog.Sunt o duda si stii asta.Balta nu e suficient de mare pentru bata mea.Dar mi-am invatat lectia.Please,think about it.I think about you everyday and it hurts that I can't tell you anything.Say something,please...