marți, 10 iunie 2008

liste cu dorinte

Scumpa mea Elena mi-a propus sa fac si eu o lista cu ce vreau pentru vara asta. Nu am sa le numerotez, nici nu le scriu in ordine alfabetica, ci dupa cum le simt acum si dupa cum se insira ele in mintea mea.
Vreau sa zambesc, sa rad, sa ma joc, sa citesc, sa te citesc, sa ma plimb cu tine prin Bucuresti, sa beau o bere sau un ceai cu oamenii pe care ii iubesc, sa scriu, sa ma incrunt, sa te sarut, sa privesc lumea in ochi, sa observ frumusetea din orice lucru, sa ma plimb cu barca pe Cismigiu, sa te cunosc, sa suflu in lumanari, sa te am, sa port fusta, sa adorm cu mana pe tine, sa stau mai mult timp in Blu'zz, sa stau cu Florin in gradina din Jack, sa mai merg in Vasiliada, sa citesc Fowles, sa gasesc poeziile de Brumaru, sa te pastrez langa sufletul meu, sa ma cert pentru un suras, sa te vad, sa ma vezi, sa descopar noi sentimente, senzatii si stari, sa ma duc la concerte de jazz, sa ma mai duc la un concert Travka, sa ma plimb prin Cluj, Oradea, Iasi si Suceava; sa ma supar si apoi sa-mi treaca, sa stau in bratele tale, sa te sarut cu sufletul larg deschis, sa merg la teatru, sa nu imi pese, sa uit ce vreau sa uit, sa imi amintesc ceea ce merita si ce conteaza, sa ma bucur de fiecare clipa pe care o am alaturi de persoanele dragi, sa te iubesc, sa ma iubesc, sa iert, sa aprind o lumanare, sa arunc o fotografie, sa fac o fotografie, sa citesc un rand cu o semnificatie cruciala, sa fiu mai rationala, sa ma pierd in ochii tai verzi, sa te iau cu mine prin tara, sa treaca timpul, sa fiu mai inteleapta, sa ma deschid mai mult, sa stiu cand sa tac, sa stiu ce sa spun, sa stiu cum sa spun, sa ma uit dupa fluturi, sa colind librariile, sa-mi fac abonament la biblioteca, sa citesc pe o banca in parc, sa ascult cantecul pasarilor, sa ma bucur de umbra unei salcii, sa ma vad cu prieteni vechi, sa imi pastrez prietenii noi, sa te vad plecand, sa te surprind asteptandu-ma, sa te tin in brate, sa imi petrec o noapte ascultand marea, pe nisipul ud, privind stelele.
Ar mai fi cateva lucruri de spus, dar cred ca pentru o lista e de ajuns. Victor, e jocul Elenei. Si e randul tau sa faci o lista.

Niciun comentariu: