marți, 10 iunie 2008

Mi-am aranjat blogul aseara. Sper ca va place.
Am terminat "Metafizica tuburilor" de Amelie Nothomb, il ascult pe Brumaru recitand, simt ca ma refac, ma bucur de ploaie...
Sunt intr-o grava pana de inspiratie. E prea inspre dimineata, e chiar dimineata, iar eu inca nu m-am trezit din somnul placut venit la ora 1. Cafea nu am. Mi-ar placea un ceai. Inca mai am ceva tigari. Azi nu am bani.
Azi. Daca tot a venit vorba de azi, noi vom preda manualele. Pentru mine e destul de aiurea sa vad pe viu cate exemplare am pierdut de-a lungul anului. Si e aiurea. Tu esti gingas si imprumuti lumea, iar ei te muta din pepeni si uita ca acea carte nu le apartine.
Bun. Cu ziua de azi am stabilit. Dar cum va fi maine? Joi e clar, nu se face scoala; vineri doar o vizita de curtoazie pentru medii; azi dam manualele, asa ca nu stiu ce valente are ziua de maine. Om trai si om vedea.
V. pleaca azi pana la Campina si se intoarce.

Niciun comentariu: