sâmbătă, 7 iunie 2008

dialoguri in tacere

Alte dialoguri in tacere cu anumiti demoni ce traseaza cai ferate spre aceleasi destinatii incerte.
NU, nu asta vroiam sa spun, desi exista tot ceea ce am desenat mai sus. Pana acum, am tinut blogul asta pentru o amintire care doare un pic mai mult decat ar fi necesar. Celalalt il tin, in ultimul timp, pentru scumpul meu F. Asa...in alta ordine de idei, am cunoscut pe cineva si e bine. V. este asa cum si-au dorit toti sa fie. Visez fluturi...Uite ca F. isi lasa amprenta si aici.
O dimineata cu Andries, fara cafea, m-am trezit singura, trebuie sa trezesc pe cineva, iar mai apoi, la aniversarea lui tata. E vara. Ar trebui sa fiu fericita...pentru ca e vara, e cald, calm, scoala se termina intr-o saptamana, ma vad cu V., beau ceaiuri cu F., te visez din ce in ce mai des la perioade regulate si reglementate de nevoia mea de a te face negru. Ceai negru. Iasomie. Cea mai frumoasa zi. Fowles. Baricco. Si intotdeauna tu. Aveam si am nevoie de ceea ce vad in ochii tai.
Si o sa dispari cu totul. Fara blog, fara discutii la drum de seara, fara invieri, fara tine.
Ce e atat de rau in faptul ca, pentru prima oara in cateva luni, pot si eu sa rad, sa tin pe cineva in brate, sa ma gandesc ca poate as putea iubi. E adevarat, fara tine nu s-ar fi intamplat nimic din toate astea, as fi fost aceeasi epava in deriva. Fara tine nu s-ar fi intamplat multe. Am pentru ce sa iti multumesc, am pentru ce sa iti fiu recunoscatoare, am pentru ce sa te iubesc. Dar te rog...spune-mi cand sa tac. Spune-mi cand vrei sa plec. Nu vreau sa spun ceva si sa nu te simt ok. Chiar daca e o alta perceptie asupra unei zodii. Doamne, e prea dimineata ca sa pot sa scriu bloguri si o sa regret ca am postat asta. Ma rog, nu ar fi prima oara cand regret ceva.
Cu stima...eu

Niciun comentariu: