joi, 19 iunie 2008

problems

Se pare ca scriu cam siropos. In alta ordine de idei, trezesc pasiuni ce dureaza prea mult timp in persoane de o varsta inaintata. Victor ajunge maine in Bucuresti. Si eu stau si ma gandesc la existenta mea subreda. Noaptea trecuta a fost cu adevarat o experienta nefasta.Am fost lovita din trei parti diferite. Azi am vrut sa beau, sa uit. Nu am reusit sa-mi termin nici macar cel de-al doilea pahar de vin. Cafeaua a ajutat. Din cauza asta sunt eu acum ceva mai fresh. Nu mai merg in Jack pentru o vreme. Cateva luni probabil. Nu am absolut nici o directie in vara asta. Majoritatea oamenilor pe care ii cunosc lucreaza, numai eu stau pe bara si urasc chestia asta. Eh, fuchitol. Dintr-un anumit punct de vedere, vreau la scoala. Macar atunci ma gandeam mai putin la problemele mele. Nu aveam timp. Teme, ore, copiat etc. Nu stiu, e aiurea rau. Si cam toate lucrurile astea care te darama m-au lovit la 16 ani. Ma rog, nu sunt lucruri grave, ca am talentul de a da peste oameni care au probleme mult mai mari ca mine. Asa ca fie, imi trec toate problemele in tacere, in viitor. Ce dracu, oricum nu ajuta sa spui ce te doare. Vreau sa ma mai simt ocrotita...Vreau sa ma mai joc cu Vladut (e un copil tare fain si tare dulce). Vreau sa se simplifice lucrurile. Da, asta vreau. Simplu. Direct. Monocromatism pentru o zi. Un om fara secrete, fara trecut, fara viitor, doar prezentul. Simplitate. Atat. E mult, stiu. Cer prea mult. Asa ceva rar se gaseste. Credeti-ma, stiu.

4 comentarii:

Luli spunea...

MI-AM SCHIMBAT NUMELE LA BLOG
E miriste-alandala/blogspot.com

Anonim spunea...

tu vrei simplitate.eu caut stabilitatea.la 17 ani asta ar trebui sa vrem?mersi..

Anonim spunea...

ah,eu sunt,ca sa stii..irina.doar ca mi'am uitat parola contului.era de asteptat:-<

fata cu floarea din vioara spunea...

Draga mea Irina, se poate ca stabilitatea sa fie atinsa prin simplitate. Gandeste-te un pic la asta si imi comunici diseara daca imi accepti teoria. Si faptul ca ti-ai uitat parola, se intampla frecvent si pe la case mari imparatesti. Mai vorbim dupa vreo 40 de ani cand o sa ne uitam ochelarii pe nas. Pooup si ai grija de tine. Sper sa te gasesc diseara pe mess, sa mai stam la o sueta.